Reklama

Bře
29
2015

Integrace Mělníka do PID Pražská integrovaná doprava

Zaprvé klobouk dolů, že jste v 85 letech jste takto schopna pracovat s počítačem a internetem. To je opravdu mimořádné. Nicméně nebuďte až tak tak skeptická, není to dobré. Pokud by se jezdilo jako před desítkami let na Florenc jako dříve, klasickými autobusy, jak byste se dostávala na Bulovku? Dnes se vše z mého pohledu řeší s ohledem na hůře pohyblivé občany – nízkopodlažní autobusy, výtahy do metra, nízké bariéry… To musíte uznat, že dříve nebývalo, to je bez pochyb. Kdyby to bylo jako před dlouhými lety v dobách socialismu, tak byste jela autobusem se třemi nebo čtyřmi vysokými schody, s nízkého nástupiště, nastoupila do tramvaje se třemi prudkými schody atd. To by asi šlo mnohem hůře a moc by jste necestovala. Na Ládví to dnes bohužel s těmi příštřešky není slavné – hlavně ve směru z Prahy, to si fakt nedokážu v dešti představit. Možná, pokud si lidé budou stěžovat na správných místech tak se něco změní. Pokud tam tam přejdete silnici na druhou stranu a máte tam třeba do metra výtah. To je velký pokrok, to dříve nebývalo. Stanice metra Ládví není moc hezká, působní trochu stísněně, schody uprostřed stanice jsou poměrně komplikované, výstupy (chodby) ven úzké a nepřehledné, ale asi jde o zvyk… Mohli to udělat lépe. Upřímně taky nevím, proč nenechali Holešovice, ale asi se Ropid bojí, že když otevřou Blanku (jestli vůbec někdy), tak že tam bude silnější provoz – ale upřímně, těm autobusům by to zase tak nevadilo – nějaký kus V Holešovičkách vyhrazený pruh mají.. Nevím no. Dříve to tak fungovalo. Kdo dnes jezdí po Praze svým Audi?

V časech, kdy všechny autobusy končily na Florenci, tak zasávkové autobusy z Mělníka a Štětí měly tyto stanice: Praha-Březiněves, Praha-Ďáblice, Praha-Libeň Bulovka, Praha-Karlín Invalidovna, Praha-Florenc. Rychlíkové autobusy měly poslední mělnickou u cukrovaru a první pražskou právě u Bulovky. Pražská Bulovka byla v naprosté většině zastávkou i pro dálkové autobusy projíždějící Mělníkem. Bulovka je dobré místo, je tam ihned nemocnice. To uvádím jen tak naokraj. Jinak máte v mnohém pravdu a stejně tak komentář níže, který říká, že tam z Ládví jezdí spoj.

Proč se najednou nemůže jezdit z Holešovic ? A je už vůbec jisté to Ládví? Nebudou to nakonec také Letňany, kde je dost placu? Na stránkách Ropidu už jsou vystavené nové jízdní řády, ale linky 348 a 369 oficiálně neexistují. Vždy každá změna bude vyhovovat někomu více a jinému méně,záleží  na jaké cílové místo má kdo namířeno.Kdo vychází se z předpokladu, že Praha bude stále více zatížená silniční dopravou a tím se stále více od středu města  přesunují konečné stanice autobusů přijíždějících zvenčí. Z tohoto odborného pohledu by byla nejvhodnější stanice metra Letňany, ale některé vlaky metra končí v Ládví, protože už jsou téměř prázdné a musí se čekat na následující spoj do Letňan. Vše by se změnilo pokud by více lidí jezdilo do Letňan. Předpokládám, že při zvýšené vytíženosti by všechny vlaky metra končily a začínaly v Letňanech. Jezděme do Letňan.


1 komentář

  • já bych více hnojil klasicky

Publikovaných PR článků: 11682

Chcete zde inzerovat?

Máte zájem o inzerci na tomto webu?
Kontaktujte mě na zlak@seznam.cz

Přihlásit se

Archiv