Reklama

Úno
17
2017

Levně řešený marketing menších firem

Marketing můžeme definovat různými způsoby. Jedna z definic říká, že marketing je filozofií úspěšného podnikání, kde základem úspěchu je spokojený zákazník.   Z této definice je zřejmé, že každá firma při své činnosti musí marketing nějakým způsobem řešit a úspěch firmy tak na marketingu záleží. Řada převážně menších firem vzhledem ke svému obchodnímu modelu nemůže mít zejména z finančních důvodů vlastní marketingové oddělení. Pro mnohé firmy není efektivní ani samostatný marketingový manager. Samotný marketingový pracovník nemůže být schopen […]

Led
23
2017

Proč je důležitá firemní identita?

Firemní identita je souborem pravidel, která určují vnější vystupování firmy k zákazníkům i vnitrofiremní vztahy mezi zaměstnanci.   Firemní identita je důležitým nástrojem při budování silné a známé značky. Firemní identita představuje styl, kulturu, principy a tradice, kterými se firma prezentuje vůči svému okolí a vůči zákazníkům. Základními prvky firemní identity je firemní design, komunikace, kultura a firemní image. Díky jednotnému vizuálnímu stylu je firma lehce identifikována a odlišuje se od ostatních firem. Graficky zpracovaná vizuální […]

Pro
20
2016

Sponzoring jako součást marketingové strategie

Sponzoring je poskytnutí finančního prostředku nebo nefinanční podpory převážně neziskové organizaci nebo na neziskovou akci.   Sponzorství není reklama, ale jedná se o smluvní vztah, kdy sponzor poskytuje dar a požaduje protislužbu – prezentaci značky nebo produktu. Sponzorovaná událost vyvolává zájem veřejnosti a médií. Výsledná publicita je součástí marketingové strategie při budování pozice značky ve společnosti. Dobře organizovaný sponzoring přináší firmě poskytující sponzorský dar řadu marketingových výhod. Působí na emoce, zvyšuje loajalitu zákazníků a zvyšuje […]

Pro
20
2016

uvex se nebojí srovnání

Značka uvex je synonymem kvality v oblasti ochranných pracovních pomůcek. Ochrana člověka je cílem firmy uvex a člověk je jejím středobodem.   Aby bylo možné nezávisle posuzovat kvalitu ochranných pracovních pomůcek značky uvex, nevyhýbá se firma přímému srovnání s konkurencí a pravidelně se účastní soutěží a benchmark-projektů. V posledních letech značka uvex obdržela velké množství cen, prostřednictvím kterých byla firma oceněna za inovace v oblastech technologií a designu. Podle německých standardů (Deutsche Standards) byl uvex […]

Lis
24
2016

Vánoční firemní večírek

Z pohledu zaměstnavatelů a majitelů firem by měl být firemní večírek jedinečnou příležitostí jak upevnit loajalitu svých zaměstnanců. Večírek je účinným prostředkem, jak poděkovat zaměstnancům za předchozí období a jak je motivovat k další práci.   Firemní večírek je vždy levnější a většinou účinnější než rozdání odměn nebo třináctých platů. U většiny zaměstnanců navíc navozuje pocit závaznosti. Účast na večírku by neměla být povinná. Ne všichni lidé jsou zrovna společenští, někdo může řešit osobní problémy či zrovna […]

Říj
21
2016

Marketing realizovaný podle plánu je nejefektivnější

Marketing realizovaný podle předem stanoveného plánu je efektivnější a finančně méně nákladný oproti náhodně realizovaným marketingovým aktivitám.   Řada majitelů a vedoucích pracovníků malých firem žije v domnění, že marketingový plán je dobrý pouze pro velké společnosti a pro malé firmy není potřebný. Důležité je si uvědomit, že marketing řeší každá firma včetně drobného živnostníka. Každý porovnává své produkty s konkurencí, volí optimální cenu a nabízí své služby a produkty zákazníkům. Sestavní marketingového plánu potřebuje svůj čas […]

Zář
27
2016

Spokojený zaměstnanec

Každému je jasné, že relativně spokojený zaměstnanec, který důvěřuje vedení firmy, pracuje uvolněněji, rychleji a spolehlivěji. Aby byli zaměstnanci spokojení, je důležité ve firmě budovat dobré mezilidské vztahy.   Každý podnikatel by měl vědět, že pokud chce vést úspěšnou firmu, měl by zaměstnávat spokojené zaměstnance. Základem je určitě odpovídající plat a pohoda v pracovním kolektivu. Lidé musí umět mezi sebou komunikovat, a to nejen o pracovních záležitostech. Aby si k sobě našli zaměstnanci cestu, je vhodné […]

Zář
27
2016

Konference UVEX DAY 2016

U příležitosti konání Mezinárodního strojírenského veletrhu a veletrhu Interprotec na brněnském výstavišti pořádá společnost UVEX Safety CZ, k.s. odborné diskusní setkání pro všechny, kteří se zabývají bezpečností a ochranou zdraví při práci.   Setkání odborníků zabývajících se ochranou zdraví při práci a pracovníků BOZP se uskuteční v úterý 4. října 2016 od 10:00 do 16:00 hod. v Hotelu Holiday Inn v Brně. Hlavními diskutovanými tématy budou otázky nejnovějších inovativních řešení v ochraně zdraví při práci, maximální ochrana ve spojení […]

Srp
31
2016

Pivovar Zubr začíná distribuovat jablečný cider Royal Dog

Na český trh vstupuje nová značka cideru Royal Dog, jehož chuť byla speciálně vyladěna pro české spotřebitele. Jablečný Cider Royal Dog vzniká ve spolupráci s moravskými sadaři, kteří pro cider vybrali ty nejlepší odrůdy jablek. Ty cideru dodávají jedinečnou a šťavnatou chuť. „Recepturu a správnou kombinaci jablečných odrůd jsme testovali několik měsíců, abychom spotřebitelům nabídli originální nápoj, který zaujme hned po prvním napití. Cidery stále stoupají na popularitě, obzvláště mezi mladšími spotřebiteli, a my věříme, […]

Srp
29
2016

Direct mailing

Adresná distribuce listovních zásilek – direct mailing je stále jedním ze základních a nejúčinnějších nástrojů marketingu.   Může se zdát, že v době internetu, e-mailů a sociálních sítí bude rozesílání listovních zásilek ztrácet na svém významu. Direct mailing se ale stále řadí mezi nejefektivnější marketingové nástroje. Účinnost direct mailingových kampaní ovlivňuje několik základních aspektů. Jedním z nejdůležitějších prvků zaručující úspěch kampaně je kvalitní adresář. Správná volba cílové skupiny a kvalitní adresář zajistí doručení zásilky přímo konkrétnímu člověku, […]

Stránky:«1234567...20»
Publikovaných PR článků: 11683

Chcete zde inzerovat?

Máte zájem o inzerci na tomto webu?
Kontaktujte mě na zlak@seznam.cz

Přihlásit se

Archiv