Reklama

Čec
29
2016

Máme se chovat ke všem zákazníkům stejně?

Říká se: náš zákazník – náš pán, a tak bychom se ke všem zákazníkům měli chovat stejně bez ohledu na to, jací zákazníci to jsou a jak moc u nás nakupují. Je správné se řídit tímto doporučením?   Přistupovat se stejným úsilím a vervou ke všem zákazníkům se určitě nevyplácí. Jednotliví zákazníci se od sebe liší – jakým způsobem nakupují a kolik peněz za nabízené produkty a služby utrácí. Zákazníky lze většinou rozdělit do tří […]

Čer
29
2016

Mediálně produkční centrum Scientologické církve bylo otevřeno v Hollywoodu v USA

Mediálně produkční centrum Scientologické církve bylo otevřeno v Hollywoodu v USA. Je to nejmodernější digitální multimediální vysílací zařízením svého druhu na planetě. Činnosti představující co je Scientologie budou prováděny v celosvětovém měřítku, včetně informování o humanitárních programech Scientologické církve a kampaních na zvyšování odbornosti, jakož i zpravodajství o aktuálních světových událostech. Všechny informace budou předávány do ústřední databanky, studia mezinárodních médií, a prostřednictvím něj přístupny po celou dobu vysílání. To vše je spojeno ve svém jádru 27 […]

Čer
20
2016

Loajální zaměstnanci

Loajální zaměstnanci jsou jedním z předpokladů úspěšné firmy. Loajalita pracovníka vůči firmě závisí do značné míry na tom, jak s nimi organizace a její manažeři jednají.   Mezi největší aktiva firmy patří oddanost a věrnost zaměstnanců. Marketingové průzkumy, které se zabývaly vlivem loajality zaměstnanců na hospodářské výsledky firmy, došly k závěru, že loajalita zaměstnanců je jedním ze základů, při budování úspěšné firmy. Je důležité si uvědomit, že loajální zaměstnanec cítí sounáležitost s firmou a ostatními spolupracovníky, je v práci […]

Kvě
24
2016

Význam veletrhů z marketingového hlediska

Hlavním účelem prezentace na veletrhu či výstavě už není pouze uzavírání obchodů, ale zejména prezentace firmy, budování image a PR a sledování konkurence.   Díky neustále se rozvíjejícímu mezinárodnímu obchodu stále více českých firem prezentuje své výrobky a svou firmu nejen na tuzemských veletrzích, ale i na prestižních veletrzích v Evropě.  Účastnit se každého významnějšího veletrhu ve svém oboru je asi pro téměř všechny firmy nemyslitelné (jak z finančních tak z kapacitních důvodů). Proto je velmi důležité zjistit […]

Dub
18
2016

Marketingový výzkum

Získávání informací o obchodním trhu, zákaznících, konkurenci, rizicích a tržních příležitostech zajišťuje marketingový výzkum. Bez informací získaných marketingovým výzkumem nelze zpracovat kvalitní firemní strategii a marketingový plán.   Díky marketingovému výzkumu poznáme svého zákazníka. Jsme schopni nabídnout produkty, o které je zájem. Dokážeme stanovit optimální ceny našich produktů a služeb. Komunikujeme mnohem efektivněji a ověřujeme si, zda naše prodejní kanály fungují. Marketingový výzkum usměrňuje naše rozhodování a my jsme schopni budovat silnou a atraktivní značku. […]

Bře
18
2016

Přímý marketing

Přímý marketing neboli direct marketing je marketingová komunikace využívající přímého kontaktu mezi zadavatelem a adresátem.   U všech forem direct marketingu (direct mailing, direct e-mailing, telemarketing) je velice důležitá práce s databázemi. K dosažení maximální účinnosti jednotlivých kampaní je potřeba kvalitní a obsáhlá databáze potenciálních zákazníků s maximálním množstvím firemních údajů. Mezi nejúčinnější formy direct marketingu stále patří direct mailing – adresné rozesílání zásilek. Účinnost direct mailingové kampaně je přímo závislá na kvalitě a výběru databáze oslovovaných adresátů, […]

Úno
22
2016

Budujte dobrou pověst firmy

Public relations (PR) buduje vztah firmy s veřejností. Dobrá pověst firmy v dnešní době patří mezi nejcennější aktiva každé společnosti.   Dobrou reputaci firmy či značky je nutno neustále budovat a chránit. Dobrá pověst získává loajalitu zákazníků i zaměstnanců a poskytuje i ochranu v době krizí. Dobré jméno společnosti a značky je nutno vytvářet systematickou komunikací se všemi cílovými skupinami. Kvalitní PR vyžaduje jasně definovanou strategii a profesionální postupy. Při budování povědomí o značce nelze spoléhat pouze na […]

Úno
5
2016

Světelná reklama – efektivní nástroj vaší firemní propagace

Pátráte po tom, jak nejefektivněji zviditelnit vlastní firemní logo anebo celou firmu? Ačkoliv je více typů propagace, stejně ale světelná reklama a světelné logo spadají k nejpoužívanějším, ježto dokážou opravdu fascinovat, a to až tisíce dalších klientů. Navzdory realitě, že světelná reklama je většinou dražší než další druhy reklamy, tak se velmi vyplatí, neboť světelná reklama má dlouhé trvání, světelná reklama vás již více neruinuje. Jak se navrhuje světelná reklama Ve studiu Formark.cz se navrhuje […]

Pro
15
2015

Outsourcing marketingu

Marketing je nedílnou součástí každého podnikání. I ti podnikatelé, kteří si myslí, že marketing nepotřebují, se bez něj neobejdou.   Marketing je proces zaměřený na uspokojování potřeb zákazníka a proto marketing musí řešit každý podnikatel. I samotný živnostník při poskytování svých služeb či nabízení svých výrobků se řídí poptávkou a potřebami svých zákazníků, sleduje okolní trh, upravuje ceny svých služeb a produktů, plánuje a přijímá důležitá rozhodnutí. Marketing je velice složitý proces, který ovlivňuje chod […]

Lis
20
2015

Firemní večírek pro zaměstnance

Období konce roku je ideální příležitostí k bilancování a k příjemnému setkání. Firemní večírek pořádaný pro zaměstnance se v tomto období stává ve většině firem již tradicí.   Budování dobrých vztahů ve firmě a mít loajální zaměstnance by mělo být jedním z cílů vedení každé firmy. Neformální setkání všech zaměstnanců na konci roku je vhodnou příležitostí jak všem poděkovat za odvedenou práci v uplynulém roce a informovat je o plánech do budoucna. Odborníci na mezilidské vztahy se shodují, že zaměstnanci […]

Stránky:«1234567...20»
Publikovaných PR článků: 11686

Chcete zde inzerovat?

Máte zájem o inzerci na tomto webu?
Kontaktujte mě na zlak@seznam.cz

Přihlásit se

Archiv