Reklama

Led
8
2012

Vlajky pro každého

Vlajka či vlajky nepatří zrovna mezi často nakupované produkty. Kupují je spíše různé organizace a společnosti s tím, že jim vydrží dlouho. Kdybyste se zeptali někoho doma či kolemjdoucího, jestli náhodou neví, kde byste si mohli koupit nějaké vlajky států světa, tak by asi nevěděl. Ti zkušenější a vstřícnější by doporučili poohlédnout se po prodejci vlajek na internetu. Prodejců vlajek je na internetu mnoho, tak kterého si z nich vybrat? Jako první, co Vás určitě […]

Led
3
2012

Xerno.cz: Nový úspěšný hráč na trhu s webovými stránkami

Moderním webovým stránkám už nestačí jen zajímavý obsah, i když ten je klíčový. Potřebují kvalitní a seriózní webdesign, originalitu, interaktivnost, bezpečnost, vysokou pozici ve vyhledávačích (SEO) a stoprocentní funkčnost. Xerno.cz je zavedená a stále se rychle rozvíjející firma v odvětví tvorby webových stránek, která všechno tyto zásady zná a řídí se podle nich. Kvalitní web je dnes totiž základem úspěchu! Kvalitní webové stránky jsou základ Xerno.cz vytváří webové stránky zejména pro firemní klientelu; jak jednodušší […]

Pro
27
2011

Naše reklama je kopřivkou Vaší konkurence

Pod tímto nadpisem se neskrývá žádná reklamní agentura, ale nový internetový katalog, ve kterém si provozovatelé ubytovacích zařízení můžou zviditelnit své levné ubytování na internetu a zvýšit si tím využití kapacity objektů..Cena ubytování by u hotelů neměla přesahovat cenu 600 Kč na osobu/noc a u všech dalších jako jsou chalupy, chaty, penziony a ubytovny by měla být do 350 Kč na osobu/noc. Katalog je rozdělen do přehledných sekcí podle turistických regionů a měst, kde se […]

Pro
7
2011

Podnikejte chytře

Jistě víte, že jednání bez rozmyslu není v podnikání to pravé ořechové. Vystavujete tím svou společnost a s ní všechny zaměstnance rizikům, které mohou mít až fatální důsledky. Každý další krok si tedy dobře rozmyslete a naplánujte. Bez informací to nejde Než se rozhodnete, že s někým uzavřete dohodu o spolupráci, je dobré si o svém partnerovi zjistit, co nejvíce možných informací. Nestačí však zkontrolovat registr firem či insolvenční rejstřík. Zajímat byste se měli i […]

Pro
7
2011

Zadávání poptávek online je výhodné

Každý, kdo podniká nebo pracuje sám na sebe, ví, že navazování obchodních kontaktů je pro úspěšnost firmy naprosto klíčové. Stejně, jako nám internet zjednodušil komunikaci a usnadnil vyhledávání informací, může nám prospět také se zadáváním poptávek a získáváním nových obchodních partnerů. Aktuálně najdete na českém i zahraničním internetu stovky internetových poptávkových tržišť, nicméně pouze některé z nich vám nabídnou skutečně profesionální služby, které vám v podnikání pomohou. Největší poptávkový server v České republice Navazování obchodních […]

Pro
5
2011

Tipy na vánoční eko dárky

Vánoční sezóna klepe na dveře a mnoho lidí každoročné trápí stejný problém. Jakým dárkem obdarovat své blízké? Chcete je obdarovat něčím užitečným, co jim poslouží v práci, ve škole a na cestách. Nebo je chcete obdarovat něčím pěkným, co potěší jejich oko. Každopádně doufáte, že dárek neskončí pohozený někde v tmavém koutě ve skříni. Zkuste je tento rok obdarovat něčím, co splní všechna tato kritéria a navíc to bude i šetrné k životnímu prostředí. Vybíráme […]

Pro
5
2011

Expol Mont Group realizoval na Wood-Tec v Brně moderní a úspěšnou veletržní expozici pro Démos Trade

Společnost Expol Mont Group, která se specializuje na návrhy a realizace veletržních expozic, připravila úspěšnou a vysoce navštěvovanou veletržní expozici pro společnost Démos Trade na veletrhu Wood-Tec 2011 v Brně. Atypická veletržní expozice s kompletním servisem Společnost Démos Trade tak představovala své produkty v pavilonu F na třetím největším veletržním stánku. Expozice byla navržena na ploše 153 m2 a zasahovala atypicky až do výšky 5 m. Nad celou expozicí byla ze stropu pavilonu F upevněna […]

Pro
2
2011

Základní nástroje marketingu

Mezi základní marketingové nástroje patří: poptávka, průzkum trhu a analýza, plánování a propagace. Při tvorbě marketingového plánu jsou většinou používány zásady tzv. 4P, což je Product (produkt), Price (cena), Promotion (komunikace), Place (distribuce). Základní marketingová pravidla s využitím tzv. 4P. PRODUCT (produkt) – soustředíme se hlavně na kvalitu produktu nebo služby, silné a slabé stránky. Při průzkumu trhu musíme zjistit, jestli je o produkty či služby zájem a zda existují potenciální zákazníci. Jestliže je o […]

Pro
1
2011

dárkový-obchod.cz

www.dárkový-obchod.cz Představujeme vám nový internetový obchod zabívající se tou nejhezčí činností, kterou může člověk pro své blízké udělat, tou je darování dárků. Dárkový-obchod.cz vám pomáhá najít ten správný a originální dar, který v běžném kamenném obchodě nenajdete! Z pohodlí domova si najdete ten pravý, nemusíte se tlačit v supermarketech jako ovce. Potrpíme si na originalitu momentu a jedinečnost, připravili jsme pro vás možnost nakoupit z mnoha kategorií podle danné situace, at je to dárek k […]

Lis
30
2011

Portál Frenštát.cz podává informace z Frenštátska a Novojičínska aktuálně a moderně

Frenštát pod Radhoštěm – Webový portál o městě Frenštát pod Radhoštěm přináší turistům a obyvatelstvu Frenštátska a Novojičínska informace o aktuálním dění ve městě i akcích v regionu. Zaměřuje se na kulturní, sportovní a volnočasové aktivity a projekty, informuje o aktuálním dění týkajícím se Dolu Frenštát a přináší nezaujaté aktuální regionální zpravodajství. Portál Frenštát.cz představuje infografiku uživatelů Facebooku v regionu Frenštátska a Novojičínska V minulém týdnu představil web o Frenštátě p. R. působivou infografiku, která […]

Stránky:«123456789...20»
Publikovaných PR článků: 11683

Chcete zde inzerovat?

Máte zájem o inzerci na tomto webu?
Kontaktujte mě na zlak@seznam.cz

Přihlásit se

Archiv